COVID19

Tisztelt Páciensek

Az ERDENTAL Fogszakorvosi rendelő 2020.június 02.-án ismét fogadja Önöket.
Az eltelt hosszú idő alatt, a kialakult rendkívüli helyzet miatt, műszaki fejlesztéssel – és a még szigorúbb infekciókontroll betarthatóságának érdekében – számos újítással felkészítettük rendelőnket.
A beruházásra azért volt szükség, hogy Önök és a Rendelő dolgozói a legnagyobb biztonságban legyenek.
Szigorú Eljárásrendet követünk, amit Az EMMI Egészségügyi Szakmai Kollégium Fog- és Szájbetegségek Tagozata adott ki a fogászatok újraindítása kapcsán.
  1. A sürgősségi fogászati beavatkozásokon kívül kizárólag előzetes időpont egyeztetés után fogadhatjuk.
  2. Az előzetes telefonos/online( ld.infografika) konzultáció, általános és COVID19 triázsolás szükséges, egyrészt a fogászati beavatkozás szükségességének, módjának meghatározása, illetve a COVID-19 gyanújának kizárása érdekében.
  3. Részletes telefonos/online tájékoztatást adunk, hogy milyen óvintézkedéseket kell betartania majd érkezéskor a fogászati váróban, illetve a kezelőhelyiségben.
  4. Kérjük, hogy a megbeszélt időpontra pontosan, és gyermekek, gyámság alatt állók, valamint önmagát ellátni korlátozottan képes személyek (pl. nagyon idős páciens) kivételével, kísérő nélkül érkezzen.
  5. A váróba érkezéskor  Önnek (és esetleges kísérőjének) maszkot kell viselnie, ezután (és esetleges kísérőjének) kézmosást/kézfertőtlenítést kell végeznie.
  6. A váróba érkezéskor ismételt triázsolás szükséges a COVID-19 fertőzés irányában (testhőmérséklet mérése, anamnézisre, tünetekre ismételt rákérdezés a SARS-CoV-2 okozta fertőzés gyanújának kizárása céljából)
Amennyiben a magas testhőmérséklet, a beteg légúti panaszai és tünetei vagy a kérdőív alapján magas COVID kockázat valószínűsíthető, az eddigi eljárásrendnek megfelelően csak sürgősségi beavatkozás végezhető, minden más beavatkozást lehetőség szerint el kell halasztani és a beteget a háziorvosához kell irányítanunk.
COVID gyanús személyeknél tervezett beavatkozásra csak COVID PCR negatív eredmény birtokában kerülhet sor.
Szeretném felhívni a figyelmüket, hogy a járványhelyzet miatt „izolációs és fertőtlenítési protokollt” kell betartani, mely többletköltséggel és többletidővel jár.
Kérjük töltse le a kérdőívet. Válaszoljon minden kérdésre, majd írja alá és hozza magával a rendelőbe. Köszönjük!